Amanda Jenssen Bloggen

En gång MAC alltid MAC

  • Amanda Jenssen 2014
  • Amanda Jenssen Superstar

    Amanda Jenssen is one of Sweden’s leading artists and one, that in comparision to most of her peers, really has what it takes to break internationally.
  • Följ mig på Twitter

  • Blogkeen

    Amanda Jenssen Bloggen

Amanda Jenssen gör reklam för Riksost

Posted by Roger Krook på 01 april 2011

mus och ost från RiksostDen alltid lika oförutsägbara Amanda Jenssen avslöjar idag att hon har inlett ett samarbete med Riksost. Vi kommer bland annat att få se och höra den blonda sångfågeln spela dragspel och sjunga hitlåten ”På en riksostpromenad”, skriven av Annika Dahlqvist och Stephan Rössner, tillsammans med Idol-kollegan Tove Styrke på olika festivaler, firmafester och kick-offer under våren.

Stoppa pressarna! Otippat värre har jag råkat möta Amanda Jenssen, utklädd till kålrot, i tvättstugan! Nu kvittrar den uniformerade blondinen:

-Alltså, jag ser inte det här som att bli sell-out, utan som att göra en installation i mediasamhället. Andy Warhol sade ”Making money is art” och jag säger ”Eating cheese is art”. Det finns ju en film där Andy äter en ostburgare. Jag hoppas att osten var från Riksost. Alla borde för övrigt ha en egen Edamer. Från Riksost.
-Jag tror jag förstår. Har Fröken Amanda något att tillägga?
-Ja, om farbror följer med upp i skogen ska farbror få en pilsner.
-Jeepers creepers, where did you get them beepers? När jag ser in i dina ögon kan jag se hela universum.
-Bra, då kan du kanske se var jag har lagt min rosa kattborste?

Amanda Home

Ett svar to “Amanda Jenssen gör reklam för Riksost”

  1. buy syphilis

    Amanda Jenssen gör reklam för Riksost « Amanda Jenssen Bloggen

Skriv något mysigt