Amanda Jenssen Bloggen

En gång MAC alltid MAC

  • Amanda Jenssen 2014
  • Amanda Jenssen Superstar

    Amanda Jenssen is one of Sweden’s leading artists and one, that in comparision to most of her peers, really has what it takes to break internationally.
  • Följ mig på Twitter

  • Blogkeen

    Amanda Jenssen Bloggen

Amanda Jenssen stor på kontinenten

Posted by Roger Krook på 23 februari 2011

amanda jenssenBild: Sony Music

27 feb 2011

Amanda Jenssen + Christian Dior = sant

Amanda Jenssens musik valdes till Christian Dior Haute Couture Spring Summer 2011 Fashion Show. Se hela visningen till Amanda Jenssens musik i högsta kvalitet på Vimeo. En sann fest för öga och öra! Inte ett dugg coolt. Närå, inte alls.

Så här ska vi alltså se ut sommaren 2011. Mycket femtiotal och långa kjolar. Bra, då är jag modern i år också!

I Svensk television ser man inte artister göra coverversioner av Amanda Jenssens låtar. Men det gör man i Limburgs teve!

Amanda Jenssen Bloggen Home

2 svar to “Amanda Jenssen stor på kontinenten”

  1. Daniel said

    Amanda jenssen din musik är as bra jag älskar den! Jag vill också bli artist nån gång så jag undrar om idol är det bästa sättet eller om det finns en bättre väg?

  2. Amanda Jenssen stor på kontinenten « Amanda Jenssen Bloggen…

    Amanda Jenssens musik blir inte ofta föremål för coverversioner gjorda av svenska artister i svensk television. Men Amanda Jenssen är stor på kontinenten och här är en coverversion från teve Limburg. Det är Deasy som gör sin version av hitlåten Amarula…

Skriv något mysigt