Amanda Jenssen Bloggen

Bloggen för dig som inte har staken i fönstret

  • Amanda Jenssen 2014
  • Amanda Jenssen Superstar

    Amanda Jenssen is one of Sweden’s leading artists and one, that in comparision to most of her peers, really has what it takes to break internationally.
  • Följ mig på Twitter

  • Blogkeen

    Amanda Jenssen Bloggen

Gå och bada!

Posted by Roger Krook på 24 juni 2016

.

Hej ungdomar!

Jag lyssnar sällan på musik gjord efter 1939, men ibland lyckas Tove Styrke få mig att gilla up to date musik. Dessutom tycker jag den här videon var helbra. Att den innehåller en referens till American Beauty, en av mina favoritrullar, gör inte saken sämre.

.

tove styrke naken 2016

Jag vet inte ens om det här är hopscotchpop eller vipppårumpanelectronica, men det är åtminstone varken swing eller hot. Det törs jag påstå.

Hem

Skriv något mysigt

