Amanda Jenssen Bloggen

Bloggen för dig som inte har staken i fönstret

  • Amanda Jenssen 2014
  • Amanda Jenssen Superstar

    Amanda Jenssen is one of Sweden’s leading artists and one, that in comparision to most of her peers, really has what it takes to break internationally.
  • Följ mig på Twitter

  • Blogkeen

    Amanda Jenssen Bloggen

Amanda is Alive and Well and Playing in Stockholm

Posted by Roger Krook på 23 maj 2016

.

.

Det här behöver inte säga något om hur Amandas kommande album låter, men det visar att hon har kvar sin feeling för gammal jazz. Mycket bättre än så här kan det inte bli och jag måste erkänna att en glädjetår rullar nedför min orakade kind.

 

 

Ett svar to “Amanda is Alive and Well and Playing in Stockholm”

  1. Jonas Forsberg i Värnamo said

    Hej

    Har varit Amanda fan sen hon var med i idol. Var på spelningen i Gislaved vintern 2010. Det var magiskt hur hon fick med sig oss i publiken och jag bara njöt. Låt det få ta tid, jag kan vänta så länge som jag har hörseln kvar. Förra vårvintern lyssnade jag med glädje på Amanda och ”Backlundskan” i deras musik videor från Västerbro.
    För evigt ett fan. Jonas

Skriv något mysigt

