Amanda Jenssen Bloggen

Käften har inga handtag men pottan har skaft

  • Amanda Jenssen 2014
  • Amanda Jenssen Superstar

    Amanda Jenssen is one of Sweden’s leading artists and one, that in comparision to most of her peers, really has what it takes to break internationally.
  • Följ mig på Twitter

  • Blogkeen

    Amanda Jenssen Bloggen

Twitter för kärlek och musik

Posted by Roger Krook på 15 maj 2014

love and music

Mitt twitterkonto har 35,000 följare men inga nyheter om Amanda. För en liten stund sedan vaknade jag med en morgonidé och nu vet jag vad jag ska göra. Det blir lika mycket nyheter om Amanda, men kontot byter namn till Love and Music. Eftersom det är valår (se förra inlägget) kommer jag att kämpa mot rasism, fascism och nazism och för kärlek och musik. Amanda Jenssen Bloggen fortsätter precis som förut.

Alltså, man kan ju inte BARA skriva om övergivna platser när fascisterna mördar folk i Europa och sitter i Sveriges riksdag. Men det ena behöver inte utesluta det andra.

Kärlek och musik, alla sockerärter! Och här har ni det nya twitterkontot: Love and Music

 

Skriv något mysigt

