Amanda Jenssen Bloggen

Roger E. Lee om A. J.

  • Amanda Jenssen 2014
  • Amanda Jenssen Superstar

    Amanda Jenssen is one of Sweden’s leading artists and one, that in comparision to most of her peers, really has what it takes to break internationally.
  • Följ mig på Twitter

  • Blogkeen

    Amanda Jenssen Bloggen

Amanda Jenssen upp som en raket på Svensktoppen

Posted by Roger Krook på 23 februari 2009

Fotograf: Amandalover.blogg.se

Fotograf: Amandalover.blogg.se

Den andra veckan på Svensktoppen ligger Amanda Jenssen (aka Amanda Jensen) redan på tredje platsen med singelversionen (Radio Edit) av Greetings From Space. Som jag skrev förra måndagen bevisar detta ännu en gång att vår ”heroine” verkligen är både kritikernas och folkets älskling. Jag hoppas hon njuter, hon förtjänar det som f-n!

Vi gratulerar och saluterar (ånyo).

Till senaste inlägget

2 svar to “Amanda Jenssen upp som en raket på Svensktoppen”

  1. Ellen said

    Great sucess. men du, namnet har trillat bort? känner mig petig. men, ska de va så ska de. haha.

    • Ellen: Bra att någon har ögonen öppna 😉 Jag kan svära på att jag skrev in bildtexten, men det hade en naturlig förklaring att den trillade bort. Förr skulle man skriva in den på ”caption” men sedan bytte de till svenska och jag skrev den på ”beskrivning” istället för ”rubrik”. Nu skrev jag in den på ”rubrik” och allt är som det ska igen! 🙂

Skriv något mysigt

