Amanda Jenssen Bloggen

Käften har inga handtag men pottan har skaft

  • Amanda Jenssen 2014
  • Amanda Jenssen Superstar

    Amanda Jenssen is one of Sweden’s leading artists and one, that in comparision to most of her peers, really has what it takes to break internationally.
  • Följ mig på Twitter

  • Blogkeen

    Amanda Jenssen Bloggen

Amanda Jenssen enligt Krook

Posted by Roger Krook på 11 februari 2009

Amandalover.blogg.se

Fotograf: Amandalover.blogg.se

Någon har kanske märkt att jag ändrat titeln/namnet på bloggen. Amanda Jenssen enligt Krook tycker jag är betydligt bättre än Krook om Amanda Jenssen. Självklart ska Amandas namn komma först, eftersom det är henne det handlar om! Jag tycker samtidigt det känns rätt att ha med mitt eget namn. Det är jag som skriver och ingen ska behöva tro att det är någon form av officiell sajt.

Detta namnbyte tycker jag markerar att en första version av bloggen/fansajten börjar kännas färdig. Men naturligtvis kommer jag att både uppdatera saker och införa små förbättringar hela tiden, så helt färdigt blir det ju aldrig.

Nej, mindre snack och mer verkstad, så här får du en beskrivning av vad som finns bakom de olika knapparna eller menyvalen.

Hem
Förstasidan, dvs bloggen med inläggen listade ”på höjden” och det nyaste inlägget högst upp. Allt annat skulle nog kännas konstigt, de flesta vill ju titta in och se om det kommit något nytt inlägg. Detta är vad du ser om du kommer till https://rogerkrook.wordpress.com/

Om man väljer ett enskilt inlägg (eller hittar det i Google) ser man bara det inlägget. Klicka då på Hem om du vill att det ska se ut som vanligt igen.

Amanda
Här beskriver jag vad som finns och var i menyn det ligger.

Bilder
Av både praktiska och juridiska skäl är det länkar, inte kopierade bilder, här. Sökmotorer och bildsajter visar vägen till amandabilder över hela den världsomspännande väven.

Fakta
Det senaste som är känt om vår hjältinna Amanda Jenssen (aka Amanda Jensen) och hennes uppväxt, genombrott, favoritmusik, karriär och mycket annat.

Kalender
Viktiga datum att hålla reda på, som teveprogram och skivsläpp.

Links
Utvalda amandofila bloggar, Amandas officiella sajter etc.

Mina bästa
Här finns både gamla klassiker och nyskrivet. Utvalda texter med fakta, fanfiction, krönikor, historiska händelser och annat.

Musik & Video
Upplev Amanda Jenssen via strömmande musik och video. Hennes utgivna låtar samt några rekommenderade videoklipp från Youtube.

Om
Kort om mig och den här bloggen.

Pressklipp
Här är några intressanta artiklar från 2007-2009, samt en länk till mitt artikelarkiv.

Rösta
Vill du veta vad andra tycker och själv göra din röst hörd? Ett antal omröstningar tar upp allt möjligt fansen kan ha åsikter om. När jag kommer på en ny fråga lägger jag in den. Tipsa mig gärna (kommentar eller mejl) om nya omröstningar du skulle vilja se här!

Senaste nytt
Sökrobotar samlar in nyheter, blogginlägg, videoklipp och annat från de senaste dagarna, timmarna och minuterna. Här får du helt enkelt se nyheterna innan jag hunnit skriva om dem!

Spex
Välj bland fanfiction, veckans sämsta och annan sjuk humor för M.A.C-drabbade.

Till senaste inlägget

Skriv något mysigt

