Amanda Jenssen Bloggen

Om A. J.

  • Amanda Jenssen 2014
  • Amanda Jenssen Superstar

    Amanda Jenssen is one of Sweden’s leading artists and one, that in comparision to most of her peers, really has what it takes to break internationally.
  • Följ mig på Twitter

  • Blogkeen

    Amanda Jenssen Bloggen

Hooked on Amanda Jenssen

Posted by Roger Krook på 03 februari 2009

amandalover.blogg.se

Fotograf: amandalover.blogg.se

Amanda Jenssen (aka Amanda Jensen) har inte halkat in på alla prisgalor på ett bananskal. Det ligger ett år av stenhårt arbete bakom. På bilden ovan följer en febrig och hes Mandy principen ”The show must go on”, klädd i jeans och t-shirt mot ruskvädret och med en kopp värmande dryck i handen. Livet som swing- och rockdrottning är inte alltid en dans på röda mattor!

Här är en fin bild på Rockbjörns-Amanda:
Amanda Jenssen i Aftonbladet

Amanda Jenssen i svart och rött läder, med läppstift i samma ton som handskarna. Kan det överhuvudtaget bli coolare?
Höjdpunkter från Grammisgalan 2009

Kan man annat än fastna och bli beroende av en sådan person, eller bli ”hooked” som dom säger i det stora landet over there?

Till senaste inlägget

5 svar to “Hooked on Amanda Jenssen”

  1. Alx said

    Ellenellen den här bilden är så fin.

    Rog, tack för länkarna med mandybilden. Aldr helst den när hon är i svart läder samt rött läppstift. Hon är helt amazing på den bilden!

  2. Ellen: Ja,den här bilden är annorlunda men väldigt fin. Vi ses nog i sommar när det blir lite konserter och grejer! 🙂

  3. Ellen said

    jag gillar att du börjar använda fler och fler av mina personliga favoriter i inläggen. alltid lika kul när du lägger in nån. angående M.A.C så kan jag bara hålla med.
    förresten, varför ses vi aldrig? jag menar. allsång och galor av alla dess slag har ju ägt rum i stocken om det nu är där du håller till.

  4. Amaj: Tack så jättemycket! 🙂 Och M.A.C är ju den enda sjukdomen som är rolig att ha!

  5. AMAJ said

    Nej, jag kan i alla fall inte göra något annat än att njuta av min M.A.C. Det går helt enkelt inte att kämpa emot Amanda (och jag har för övrigt inte en enda tanke på att försöka). 🙂
    Och tack, tack för alla härliga inlägg och allt sånt som du bjuder på 😉

Skriv något mysigt

