Amanda Jenssen Bloggen

En av sydvästra Norrbottens fem bästa amandabloggar.

  • Amanda Jenssen 2014
  • Amanda Jenssen Superstar

    Amanda Jenssen is one of Sweden’s leading artists and one, that in comparision to most of her peers, really has what it takes to break internationally.
  • Följ mig på Twitter

  • Blogkeen

    Amanda Jenssen Bloggen

Om Amanda Jenssens fans får önska

Posted by Roger Krook på 21 januari 2009

Amanda Jenssen 2008Må jag vara skapt som en nors om inte den gudomliga Amanda Jenssen (aka den gudomliga Amanda Jensen) förtjänar en hel massa socialantropologisk forskning med amandofila förtecken.

För att Amandas fans ska få uttrycka diverse åsikter, känslor, hopp och drömmar har jag helt fräckt knåpat ihop några nya omröstningar.

Dessa omröstningar är på temat ”Vad skulle du vilja att Amanda Jenssen…” Ja, den intelligente läsaren inser lätt vilken typ av frågor dessa enkäter innehåller.

Klicka på ”Rösta” i menyn och…rösta! Själv ska jag gå och krama en ordningsvakt, för det är min speciella dag idag.


Fotograf: Amandalover.blogg.se

Till nyaste inlägget

11 svar to “Om Amanda Jenssens fans får önska”

  1. Roger Krook said

    Ellen: Nej, kommentarer är det bästa jag vet! 🙂 Klart att jag menade din bild på Amanda, men fontänbilden är kul!

  2. Ellen said

    Man ska inte kolla innan man skriver!
    uscha. jag ska sluta kommentera sönder det här inlägget också.
    men, måste tillägga. svartvita bilden is mine, så, tack och bock, ännu mer 😀
    trodde du syftade på fontänenplattansvartvitatjosanbilden.

  3. Ellen said

    Bilden i fråga är faktiskt tagen av en polis.
    Duktig fotograf var han tydligen.
    Den andra gruppbilden är egentligen också svarvit men ville ha med morbusfärgerna.
    Gött me ”reklamen”, den tackar jag för.

  4. Roger Krook said

    Ellen: Jag har precis varit där. Den svartvita bilden är helt fantastisk, det skulle kunna vara en musikalfilm från 1933. Jag har lagt in den under ”bilder” med ett tips om mer bilder på din blogg. Tack! 🙂

  5. Ellen said

    uppdatering på bloggen. förresten.
    du kan domänen. titta gärna 🙂

  6. Ellen said

    Ah, knepigt hörru.
    men tack och bock!
    det var en great födelsedag kan jag säga. den bästa faktiskt.

  7. Ellen: Okej, då förstår jag hur allt hänger ihop. ”Är det din speciella dag, fyller du år?” sade hon ju. Men jag fyllde inte år, jag tyckte bara det var en speciell dag ändå, som borde firas med att krama en ordningsvakt. ;)Men grattis till dig i efterskott!
    AMAJ: Nej, jag fyllde inte år, men tack i alla fall! 🙂

  8. Ellen said

    ”Själv ska jag gå och krama en ordningsvakt, för det är min speciella dag idag.”
    Really?

  9. Roger Krook said

    Ellen: Nej, gratulationen var nog till dig!:)

  10. Ellen said

    delar vi nästan födelsedag käre krook?
    en dag hit eller dit.

  11. AMAJ said

    Oh fyllde du år?
    I så fall, grattis i efterskott:D

Skriv något mysigt

