Amanda Jenssen Bloggen

Om A. J.

  • Amanda Jenssen 2014
  • Amanda Jenssen Superstar

    Amanda Jenssen is one of Sweden’s leading artists and one, that in comparision to most of her peers, really has what it takes to break internationally.
  • Följ mig på Twitter

  • Blogkeen

    Amanda Jenssen Bloggen

Lättare hitta Amanda Jenssen

Posted by Roger Krook på 10 januari 2009

Amanda JenssenTjena alla amandadiggare! Idag har jag fixat till den här bloggen lite, så det är lättare att hitta det som finns här med anknytning till Amanda Jenssen (aka Amanda Jensen). Kort sagt så finns det en sida i menyn, klicka på knappen ”? Hjälp”, där jag förklarar och länkar till de olika avdelningar som finns på den här bloggen. Klicka här.

För att se bloggen med inläggen ”på höjden”, klicka på knappen ”Hem” i menyn. Om man klickar på ett enskilt inlägg kommer inläggen listade ”på tvären” istället.

För närvarande finns det bara två nivåer på ett ställe, under avdelningen ”Spex”. Under fanfiction och veckans sämsta har jag lagt lite annat av samma karaktär. Annars ligger allt direkt under startsidan. Marginalerna innehåller i princip diverse listor med länkar till olika inlägg, sidor och kommentarer. Allt för att du, min käre besökare, ska ha lättare att hitta det du vill ha.

Är det något som inte finns här? Ja, jag undviker två saker, som Amanda själv har sagt att hon inte vill läsa: Skvaller om Amanda Jenssens civilstånd/romantiska relationer samt uppgifter om tragedier som drabbat hennes släktingar. För övrigt skriver jag både skämt och allvar med gott samvete. Den dag jag börjar känna mig fundamentalistiskt, humorfritt eller renlärigt amandofil ska jag hoppa i närmaste isvak, så anfallet går över.

Men att bemöta Amanda med den respekten att man inte skriver om civilstånd, portkod, telefonnummer, hemadress, epostadress osv känns lika självklart för mig som för alla andra amandofiler. Så för att försöka vitsa till rubriken: Sådant är väldigt svårt att hitta här.

Desto lättare hoppas jag det ska vara att hitta intressanta nyheter och fakta här under 2009. Amanda Jenssen går nu in på sitt andra år som artist på heltid och det kommer helt säkert att bli spännande. Runt hörnet kan det vänta priser, konserter, framträdanden i media, nya skivor, musikvideor och kanske, kanske den mystifierande utlandslanseringen.

Allt detta och lite rymdödlor därtill!

Till nyaste inlägget

Skriv något mysigt

